Oyuncu Ahmet Kural açıklama yaptı


Şarkıcı Sıla Gençoğlu geçen Kasım ayında oyuncu Ahmet Kural'dan şikayetçi oldu Kur'an'ın kendisini darp ettiğini hakaret ve tehdit de bulunduğunu iddia etti Ahmet Kural hakkında 3 ayrı suçlamadan 5 yıla kadar hapis istemiyle dava açıldı Yani 45 dakika 68 dakika erken saatlerde İstanbul Adliyesi'nde önce Sadık Ahmet Kural'ın ifadesi alındı Vural aylık gelirinin 50 bin lira reklam çekimleri olursa iki buçuk milyon lira olduğunu söyledi Daha sonra da o gece ve öncesinde aralarında yaşananları anlattı öbür türlü anlayış farkından dolayı anlaşmazlıklarımızı oluyordu inançlarına saygı göstermiyordu aldığımızda zaman zaman tartışıyorduk Bu nedenle Ayrıldıktan isimli kişi ile ilişkisi olduğunu duyduğumda sonra tekrar birlikte olmak için mesaj attı benim için şarkı yaptığını söyledi hoşuma gitti Tekrar görüşmeye başladık 3 kişi ile ilgili sorular ama her zaman değişik cevaplar veriyordu kafanda şüphe oldu Ahmet Kural olayı Günü ailesiyle yemek yediklerini sonra da birlikte zekeriyaköy'deki evine gittiklerini söyledi aynı konu açılınca aralarında tartışma çıktığını savundu senin canını yakmak istedim dedi tartışma çıktı defol git dedim etmedim hakaret ve tehditte bulunmadım beni kollarından tuttum tişörtünden çekti Yine Düştük birbirimize sarıldığımız oldu Ahmet Kural'ın ardından sola ifade verdi Şikayetini Bir kez de hakim karşısında tekrarladı etkisiyle bir anda sinir krizi geçirdim evden kurtarmaya çalıştım küfür etti kül tablasını kaldırdı seni öldürürüm gebertirim dedi birkaç kez yere düştüm böbreklerime tekme attı kulaklarına vurdu çıkmak istedim bahçe kapısından içeri sokuldum Kafama vurdu yerlerde sürüklendim Ara ara dayak yedim ilk olarak yer evde olan Tanık ifade verdi arkadaşımın evinde kalıyorduk yan taraftaki evin Ahmet kurala ait olduğunu biliyordum Geç vakitte sesler gelmeye başladı evden ve Bahçeden ses geliyordu kadınız
Sıla Gençoğlu ve Ahmet Kural'ın 'darp' davası ertelendi - Magazin
Ahmet Kural, Sıla'ya şiddet uyguladığına yönelik iddiaları reddetti. Sıla ise Kural'ın kendisini darp ettiğini belirterek, şikayetçi olduğunu ifade etti ...

Sıla Gençoğlu'na darp davası: Oyuncu Ahmet Kural açıklama yaptı
Sıla Gençoğlu'na darp davası: Oyuncu Ahmet Kural açıklama .

Son dakika: Ahmet Kural ifade sonrası açıklama yaptı! Adliye önünde . Oyuncu Ahmet Kural, kendisini darp ettiğini iddia eden Sıla Gençoğlu'nun şikayeti üzerine hakkında başlatılan soruşturma kapsamında Savcı ...