Başbakan Binali Yıldırım referandum startını verdi


Başbakan Binali Yıldırım, AK Parti'nin kampanya tanıtım toplantısında sahneye torunu Ecemsu ile birlikte çıktı.
Başbakan Yıldırım referandum startını verdi 'hayır'cıları eleştirdi
Binali Yıldırım, AK Parti'nin referandum startını Ankara Arena'da verdi .
Başbakan Binali Yıldırım referandum startını verdi. Ankara Arena'da on binlere hitap eden eden Yıldırım tanıtım toplantısına Necip Fazıl ve Nazım Hikmet'in şiirleri ile başladı.
Bugün on binler Ankara'ya aktı. İlklerin yaşandığı Ankara Arena'da Ak Parti'nin kampanya tanıtımı yapıldı. Başbakan Binali Yıldırım yeni sistemin maddelerini bir bir açıkladı 'hayır'cıları eleştirdi.
AK Parti referandum startını verdi işte görüntüler
AK Parti referandum startını veriyor
AK Parti referandum startını verdi işte görüntüler
AK Parti Gençlik Kolları, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi Halk Oylaması Tanıtım Toplantısı için Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Binali Yıldırım'ın sisteme ait değerlendirmelerinin yer aldığı, 5 milyon "Evet" isimli gazete bastırdı. Sabahın erken saatlerinde salonu dolduran çok sayıda partili, AK Parti'nin halk oylamasındaki ilk seçim şarkısı "Tabii ki evet"i söyleyerek Başbakan Binali Yıldırım'ı bekledi. Başbakan Yıldırım'ın seçim bölgesi İzmir il teşkilatınca hazırlanan, "Mesele memleket olunca teferruat olur siyaset, İzmir'in kararı net evet" ve "İzmir'in sevdasını bilmek gerek, söz konusu vatansa tabii ki evet" pankartları da dikkati çekti.
İstanbul,Ankara,İzmir
AK Parti referandum startını verdi işte görüntüler
"Yıkılmadık, yıkılmayacağız, aksine biz daha yeni başlıyoruz" yazılı pankartlar salonda yer aldı. Bazı partililer, 8. Cumhurbaşkanı Turgut Özal, eski başbakanlardan Necmettin Erbakan ile 15 Temmuz'da darbe girişiminin engellenmesinde büyük rol oynayan şehit Astsubay Ömer Halisdemir, terör örgütü PKK'nın İzmir adliyesine yönelik saldırısında kahramanlık göstererek şehit olan polis memuru Fethi Sekin'in posterlerini açtı.

AK Parti referandum startını verdi işte görüntüler
Kampanya için hazırlanan kliplerde MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin görüntüsü de yer alacak. Ayrıca Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın mesajı da okunacak.
40 bin kişinin katıldığı tanıtım toplantısını yaklaşık 500 basın mensubu da izliyor.
Günün Haber özetleri Günün Haberleri Gazete manşetleri tam sayfa sonhaber sondakika haberler Magazin Spor